Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa....! Niimpä. Pienestä sitä voi ihmislapsi tulla iloiseksi ja jopa onnelliseksi. Kävelin juuri yövuoron jälkeen kotiin (huom. kävelin, yleensä kuljen autolla, vaikka matkaa on ehkäpä max 3km). Matkalla minut valtasi hyvänolontunne, jonka aiheutti ihana aamuaurinko, lintujen laulu, puhdas ilma, kauniit luonnonkukat tien varrella... Näin jopa fasaaniemon poikastensa kanssa ja kun seisahduin ja olin niin hiljaa kuin ikinä pystyin, emo pysähtyi myös. Siinä hetken katseltuani jatkoin matkaa ja hetken päästä näin pikkulinnun poikasen opettelemassa lentämään. Jatkoin kävelyä autotietä pitkin, vaikka kevyenliikenteen väyläkin olisi ollut ja silloin tunsin, että hei "hitto vieköön, mä olen vapaa! Pitkästä aikaa oikeasti vapaa!" :)

Life is a wonderful thing when you got it right in your mind....! Yes it is. It doesn't take much to make us little children happy. I just walked home after a nightshift at work (note. I walked, usually I use my car, tough it's just under 3km). I was filled with such a great feeling, caused by lovely early morning sun, birds singing, clean and fresh air, beautiful natural flowers by the road... I even saw a mother pheasant with the little ones and when I stood as still as I ever could, the pheasant stood too. I watched them for a little while and then continued my way. Then I saw a little bird learning to fly. I went on and walked on the road, not on the pedestrian's path. And then it struck me, "hey, god damn, I'm free! For a long time I'm really free!" :)

Tästä sain taas pitkäksi aikaa energiaa vaikka millä mitalla, ja oli ihan pakko tulla jakamaan tämä fiilis teidän kanssanne, sillä sitä riittää tällä hetkellä vaikka muille jakaa! :)

I got so much energy from this for the upcoming times, and I had to come and share this feeling with you, 'cause I feel like I have so much of it that I have to give some away! :)

1708776.jpg

Oli ihan pakko ottaa yksi varsi villistä lupiinista <3

I had to take one stem of a wild lupin <3