Nyt on minun aika sanoa hyvästit Helsingin melskeelle ja vilinälle. Tämä tyttö otti ja muutti Turenkiin, Hämeenlinnan kupeeseen... :P Siellä saan toteuttaa itseäni vähän erilailla ja erilaisessa ympäristössä, ja olen askeleen lähempänä haavettani maalla asumisesta, mutta kuitenkin kivan matkan päässä isommista kaupungeista! :)

Now it's time for me to say goodbye to our capital city Helsinki and to it's rush. I made a major decision and moved to Turenki, near Hämeenlinna (Turenki is a really small "town"). :P There I can be me in a new and different way and enviroment. And I'm now a step closer to my dream of living in the countryside, but still at nice distance from bigger cities! :)

Vähän olen käsitöitäkin ehtinyt muuttoasioiden keskellä tekemään, mutta vielä ovat kaikki aloitetut kesken, eli esittelen sitten seuraavassa kirjoituksessa niitä...

I have managed to do some knitting and crocheting alongside the moving stuff, but all the things I have started are still WIP, so I'll show them to you in the next post...

Lopuksi haluan kiittää kaikkia Helsingin seudun käsityötuttujani ihanista hetkistä ja toivotan teille kaikille erittäin hyvää jatkoa! <3

Now I want to thank all of my crafty friends near Helsinki of all those wonderfull moments spent with you and I wish you all very merry future! <3