My dear readers. My life has turned it's course many times in the past 6 months and my blog's been quite for a long time... Far too long I prefer... :( But now I think I could have the time to start updating it more often. But I know that I don't have the time to write each post in two languages... So my sad decision is: my blog turns back to finnish only... :( I'll miss you guys 'n gals... But you can still find me on Ravelry by my nick snani. Thank you for these past times! :) *hugs 'n kisses*

Hei vaan taas pitkästä aikaa... Elämä on taas heitellyt aika erikoisesti viimeisen puolen vuoden aikana ja alkoi jo ärsyttääkin kun ei ollut aikaa päivittää blogia vaikka olisi ollut juttujakin esiteltäväksi. Nyt alkaa elämä saada taas uutta selkeämpää suuntaa, niin ajattelin täälläkin puhallella pölyt nurkista ja tehdä muutoksia. Ihan jo senkin puolesta, että blogi palaa takaisin suomenkieliseksi. Tämä nopeuttaa postauksien kirjoittamista ja sitä kautta mun on "helpompi" tulla tänne kertomaan jutuista teille :)

Tuonne sivuun olen laittanut tuon seurannan, että kuinka monta kerää tämän vuoden aikana olen neulonut (vain kokonaiset lasketaan) ja kuinka monta valmistunutta neuletta tämän vuoden aikana tulee (uudet ja historiassa aloitetut kaikki lasketaan, kunhan on valmistunut tämän vuoden puolella). Nämä on ihan mulle täällä muistihommana kun Ravelryssä lähdin mukaan Stashdown ryhmän "haasteisiin": 52 valmista projektia vuoden loppuun mennessä ja toinen on 100 kerää vuoden loppuun mennessä :D

Olen minä jotain saanut aikaankin... ;) mm.